Stavanger

Byen din?

Liker du kulinariske opplevelser, kaffe og et moderne bysentrum med venner i det ene øyeblikket og surfe på meterhøye bølger i det neste? Da er Stavanger byen for deg! “Kystbyen” har nemlig litt av hvert å tilby den urbane og aktive; lange handlegater, lukseriøse butikker, utallige restauranter og kafeer, samt en rekke spesialforretninger.

Stavanger er Norges fjerde største by med sine 130.000 innbyggere, men oppleves relativt intim og koselig.

Preikestolen, surfing på Jærstrender, shopping i bygata eller bare en kaffe i parken? Stavanger byr på det meste og er den perfekt byen for deg som vil ha et annerledes år med litt ekstra tid. Tid til Gud, til Bibelen, til deg selv og dine venner.

Fritid.

Når skoledagen er ferdig, har du resten av dagene til egen disposisjon. Mulighetene er utrolig mange i en by som Stavanger. Du kan for eksempel være med klassekamerater, jobbe, gå på turer eller andre kjekke aktiviteter i eller utenfor byen. De ulike kirkene vil også legge til rette for ulike samlinger av typen husgrupper og ledersamlinger. På LINK setter vi det sosiale felleskapet høyt, og tror at tiden utenfor skolen kan være en mulighet for å maksimere året på bibelskole gjennom å knytte sterke vennskap, koble på fellesskapet og oppleve nye ting sammen.